Sector in beweging

NieuwsarchiefAgenda

Betrouwbaar en kwaliteit scoren goed

Publicatiedatum: 26-08-2019

In het voorjaar van 2019 heeft een student van de Fontys hogeschool een uitgebreid imago onderzoek uitgevoerd onder zowel medewerkers, klanten als directe relaties. Het onderzoek is onder andere uitgevoerd door middel van een enquête.

Onze kernwaarden zijn innovatief en betrokken. In de bijgevoegde figuur zie je dat innovatief zeer veel vernoemd is (hoe groter het woord hoe vaker het genoemd is.) Daarnaast zie je de term betrokken ook vernoemd wordt, maar deze is ook te koppelen aan de woorden lokaal, meedenkend, bereikbaar en korte lijnen.

Wat daarnaast opvalt is dat de term betrouwbaar en kwaliteit hoog scoren. Dit zijn termen die we intern als een primaire voorwaarde voor ons bestaan zien. Het is mooi om te zien dat deze duidelijk ook worden benoemd door onze klanten en relaties.


Figuur 1: Spontane associaties van de externe belangengroepen met Coppens Diervoeding

Als dank voor het invullen van de enquête hebben we een Efteling bon van 150 euro verloot. Deze is gewonnen door het bedrijf TopsAgri. Veel plezier!

Bedankt voor uw mening

We willen iedereen van harte bedanken voor het deelnemen aan ons imago onderzoek. We gaan er zeker mee aan de slag.


Terug naar het overzicht
Deel dit bericht